0

Πολιτική επιστροφών

Όροι επιστροφών

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της KS Kouppas στην Ελλάδα μέσα από το διαδίκτυο στον ιστότοπο www.kouppas.gr

Aκύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος www.kouppas.gr, έχετε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία έως τις 16:00 στο τηλέφωνο 210 4209552 - 456.

Υπαναχώρηση και επιστροφή προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης

Επιστροφές σε στρώματα και κρεβάτια ειδικών μέτρων δε γίνονται δεκτές!!

Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 2 ημερολογιακών ημερών μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ, βρίσκονται στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε και συνοδεύονται με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν μπορεί να ασκηθεί για αγαθά που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένα για τον συγκεκριμένο καταναλωτή. Η παραλαβή των επιστρεφόμενων προϊόντων θα μπορεί να πραγματοποιείται μόνο από τη διεύθυνση που είχατε δηλώσει εξαρχής για την αποστολή τους και την οποία μας έχετε υποδείξει γραπτώς. Αν δεν μπορείτε να επιστρέψετε μόνοι σας τα προϊόντα που έχετε αγοράσει από το online κατάστημα της KS Kouppas (www.kouppas.gr) η συνεργαζόμενη εταιρεία μεταφοράς μπορεί να τα επιστρέψει για εσάς και το κόστος επιβαρύνει τον καταναλωτή σε κάθε περίπτωση.

Η χρέωση για τη μεταφορά των προϊόντων σας εξαρτάται από τον ταχυδρομικό κώδικα της περιοχής σας και το βάρος των εμπορευμάτων. Όποιο τρόπο και αν επιλέξετε για την αίτηση επιστροφής των προϊόντων, το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημερομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων. Εντός 2 ημερων από την παραλαβή των επιστραφέντων εμπορευμάτων από την KS Kouppas, και εφόσον αυτά δεν έχουν υποστεί ζημιές ή φθορές και υφίστανται όλες οι προϋποθέσεις επιστροφής τους, η KS Kouppas θα επιστρέψει στον πελάτη το ποσό της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο πελάτης για την αρχική συναλλαγή (π.χ. σε τραπεζικό λογαριασμό), εκτός εάν ο πελάτης έχει συμφωνήσει ρητώς κάτι διαφορετικό. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους. Εάν το επιστραφέν προϊόν έχει υποστεί ζημιές ή φθορές από υπαιτιότητα του πελάτη ή έχει μειωθεί η αξία του από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων, η KS Kouppas θα εκτιμήσει την αξία των ζημιών και το ύψος της μείωσης της αξίας τους και σε περίπτωση που η KS Kouppas υποχρεωθεί να προβεί σε επιστροφή χρημάτων στον πελάτη, το αντίστοιχο ποσό της ζημίας θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό της επιστροφής.

Σε περίπτωση που προκληθεί κάποια φθορά από τη μεταφορική εταιρεία (πρακτορείο) που έχει επιλέξει ο πελάτης, τότε την ευθύνη φέρει αποκλειστικά και μόνο η μεταφορική!

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται, σε κάθε περίπτωση, όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις ισχύουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.